Rahva Raamat logo
Категории
triangle icon
Rahva Raamat logo
Категории
Книги
triangle icon
Электронные книги
triangle icon
Подержанные книги
triangle icon
Подарочные товары
triangle icon
Игры
triangle icon
Дом и сад
triangle icon
Красота и стиль
triangle icon
Музыка и фильмы
triangle icon
Для офиса и школы
triangle icon
Техника
triangle icon
home icon

Kasutustingimused

Kasutustingimused

AS RAHVA RAAMAT

reg.kood: 10421903

asukoht: Telliskivi 60/2, 10412 Tallinn

tel: (+372) 618 0019

e-post: epood@rahvaraamat.ee

Üldised tellimistingimused

Üldised tellimistingimused kehtivad Rahva Raamat AS-i (edaspidi nimetatud Rahva Raamat) interneti kodulehel www.rahvaraamat.ee (edaspidi nimetatud koduleht) asuva raamatute ja teiste kaupade (edaspidi nimetatud toode või tooted) tellimiskeskkonna vahendusel (edaspidi nimetatud e-pood) tekkivate õigussuhete kohta.

Lisaks käesolevatele üldistele tellimistingimustele reguleerivad tellija ja Rahva Raamatu vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusnormid, Rahva Raamatu klientide isikuandmete töötlemise kord (Privaatsus), e-poe toodete hinnakiri ja väljakujunenud head tavad.

Käesolevate üldiste tellimistingimuste, privaatsuse ning kehtivate e-poe toodete hinnakirjaga on võimalik tutvuda Rahva Raamatu kodulehel.

1.Toodete tellimise kord

1.1 Toodete tellimiseks ei pea tellija registreerima end Rahva Raamatu internetikeskkonna kasutajaks.

1.2 Tellija valib soovitud toote(d), määrab iga toote koguse, toodete eest tasumise ning kohaletoimetamise viisi. Enne tellimuse lõplikku kinnitamist, on tellijal võimalik tellimus üle vaadata ning muuta esitatud tellimust. Pärast tellimuse ülevaatamist tellija kinnitab tellimuse. Tellimust on võimalik esitada eesti, vene või inglise keeles.

1.3 Kõik e-poes näidatud toodete hinnad sisaldavad käibemaksu.

1.4 Tellitud toodete hinnale lisandub toodete kohaletoimetamise tasu vastavalt tellija poolt valitud kohaletoimetamise viisile.

1.5 Tellija poolt kinnitatud tellimuse eest on Rahva Raamatule võimalik tasuda internetipanga lingi abil või krediitkaardi maksega.

1.6 Tellimus on Rahva Raamatu poolt kätte saadud, kui Rahva Raamat on edastanud Tellijale tellimuse kinnituse.

1.7 Tellimus jõustub Rahva Raamatu poolt tellijale toote saatmisega.

2.Toodete kohaletoimetamine

2.1 Tellitud tooted toimetab Rahva Raamat tellijale vastavalt tellija poolt tellimuse esitamisel valitud viisile: kas Omniva pakiautomaati, SmartPOSTi pakiautomaati, Eesti Posti postkontorisse, Omniva või Bolti kulleriga või Rahva Raamatu kauplustesse.

2.2 Kohaletoimetamise viisi valib tellija tellimuse vormistamisel. Kohaletoimetamise hinnad on fikseeritud hinnakirjas, mis on tellijale nähtav tellimuse vormistamisel.

2.3 Toodete kohaletoimetamise aeg:

2.3.1 Toode toimetatakse tellijani e-poes märgitud aja jooksul. E-poes märgitud kohaletoimetamise ajad kehtivad ainult Eesti Vabariigi piires. Välismaale kohaletoimetamise osas vaata punkti 2.6.

2.3.2 Tooted, mille tarneaeg on 4 nädalat, toimetatakse tellijani 20 tööpäeva jooksul.

2.3.3 Kui tellimus sisaldab tooteid, mille tarneaeg on 2-4 nädalat, siis toimetatakse kõik tooted tellijale ühe pakina, arvestades tellimusel olevatest toodetest pikima tarneajaga.

2.3.4 Tellimuste kohaletoimetamine järgneval tööpäeval kehtib, kui on täidetud kõik alljärgnevad tingimused:

2.3.4.1 Toote juures on märge „Kohaletoimetamine“ ning järgneva tööpäeva kuupäev.

2.3.4.2 Tellimus esitatakse tööpäeval enne kella 14.00.

2.3.4.3 Toode tellitakse Eesti-siseselt.

2.3.5 Tellimuste kohaletoimetamine kiirtellimusega kehtib, kui on täidetud kõik alljärgnevad tingimused:

2.3.5.1 Toote juures on märge „Kiirtellimus“

2.3.5.2 Tellimuse kohaletoimetamise viisiks valitakse SmartPOSTi või Omniva pakiautomaat, mis on liidetud vastava teenusepakkuja kiirtellimuse võrgustikku.

2.4 Toodete tasuta kohaletoimetamine

2.4.1 Rahva Raamat toimetab tellitud tooted tellijani tasuta kui:

2.4.1.1 Tellitud toodete maksumus on üle 29€ ja toodete kättesaamise kohaks on tellija valinud pakiautomaadi

2.4.1.2 Tellitud toodete maksumus on üle 50 € ja toodete kättesaamise kohaks on tellija valinud postkontori või Omniva kullerteenuse

2.4.1.3 Tellija on märkinud toodete kättesaamise kohaks Rahva Raamatu kaupluse.

2.5 Toodete kättetoimetamise viisid

2.5.1 Omniva toob toote(d) tellija poolt valitud pakiautomaati Eesti piires järgnevalt:

Järgmisel tööpäeval juhul, kui tellimus on vormistatud tööpäeval enne kella 14.00

Tellides alates kella 14.00 jõuab tellimus pakiautomaati ülejärgmisel tööpäeval

Muude tingimuste puhul on tellimuse kohaletoimetamise aeg kuni 7 tööpäeva (v.a juhul, kui pakis sisalduvad välismaalt tellitud ingliskeelsed raamatud või pakk tellitakse välismaale). Tellimuse pakiautomaati saabumisel saadetakse tellija mobiilile või e-posti aadressile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile, vajadusel tellimuse eest kaardiga makstes, avaneb pakiautomaadi uks ning tellija saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta Omniva pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates sõnumi saatmisest tellija mobiilile ja e-posti aadressile. 7 päeva möödumisel tagastab Omniva paki Rahva Raamatule. Rahva Raamat võtab tellijaga uuesti ühendust ja lepitakse tellimuse täitmise osas eraldi kokku. Kui tellijaga ei saada kokkuleppele või tellijaga ei saada ühendust, kuulub tellimus tühistamisele ning tellimuse eest tasutud summa tagastatakse tellija arveldusarvele.

2.5.2 SmartPOST toob toote(d) tellija poolt valitud pakiautomaati Eesti piires järgnevalt:

Järgmisel tööpäeval juhul, kui tellimus on vormistatud tööpäeval enne kella 14.00.

Tellides alates kella 14.00 jõuab tellimus pakiautomaati ülejärgmisel tööpäeval.

Muude tingimuste puhul on tellimuse kohaletoimetamise aeg kuni 7 tööpäeva, v.a juhul, kui pakis sisalduvad välismaalt tellitud ingliskeelsed raamatud või pakk tellitakse välismaale.

Tellimuse pakiautomaati saabumisel saadetakse tellija mobiilile ja e-posti aadressile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile, vajadusel tellimuse eest kaardiga makstes, avaneb pakiautomaadi uks ning tellija saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta SmartPOSTi pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates sõnumi saatmisest tellija mobiilile ja/või e-posti aadressile. Väljastamata pakkide kohta saadetakse tellijatele täiendavalt 2 meeldetuletussõnumit. Kui tellija pole 7 kalendripäeva jooksul pakil järel käinud, kuulub tellimus tühistamisele ning tellimuse eest tasutud summa tagastatakse tellija arveldusarvele.

2.5.3 Omniva postkontorisse jõuab saadetis Eesti piires järgmisel tööpäeval juhul, kui tellimus on vormistatud tööpäeval enne kella 14.00 ning tellimus sisaldab vaid eestikeelseid raamatuid. Tellides ainult eestikeelseid raamatuid pärast kella 14.00 jõuab tellimus sihtkohta ülejärgmisel tööpäeval. Muude tingimuste puhul on tellimuse kohaletoimetamise aeg kuni 7 tööpäeva, v.a juhul, kui pakis sisalduvad välismaalt tellitud ingliskeelsed raamatud või pakk tellitakse välismaale. Tellimuse saabudes postkontorisse saadetakse Tellija mobiilile sõnum, mis sisaldab postkontori asukohta ja lahtiolekuaegasid. Postkontoris hoiustatakse saadetist 15 kalendripäeva. Selle aja möödudes saadab Omniva paki saatjale tagasi. Hoiutasu võetakse ainult juhul, kui Tellija on palunud pakki hoida postkontoris üle 15 kalendripäeva. Kui tellija pole 15 kalendripäeva jooksul pakil postkontoris järel käinud, kuulub tellimus tühistamisele ning tellimuse eest tasutud summa tagastatakse tellija arveldusarvele.

2.5.4 Omniva kuller toob kauba Tellija poolt märgitud aadressile järgmisel tööpäeval. Kohaletoimetamisele eelnevalt võetakse Tellijaga ühendust sobiva kohaletoimetamise kellaaja suhtes. Juhul, kui kuller Tellijaga telefoni teel kontakti ei saa, jäetakse Tellija postkasti teatis ning Tellija saab tellimuse kätte lähimast postkontorist. Kui Tellija pole 15 kalendripäeva jooksul pakil ka postkontoris järel käinud, ega palunud seda kauem hoida, kuulub tellimus tühistamisele ning tellimuse eest tasutud summa tagastatakse tellija arveldusarvele.

2.5.5 Rahva Raamatu kauplusesse jõuab tellimus järgmisel tööpäeval juhul, kui tellimus on vormistatud tööpäeval enne kella 14.00. Tellides pärast kella 14.00, jõuab tellimus kauplusesse ülejärgmisel tööpäeval. Tellijale saadetakse tellimuse poodi jõudmisel teavitav e-kiri ja SMS. Tellija saab tellimuse kätte 14 kalendripäeva jooksul isikut tõendava dokumendi alusel. Kui tellija ei ole 14 kalendripäeva jooksul tellimusel järel käinud, kuulub tellimus tühistamisele ning tellimuse eest tasutud summa tagastatakse tellija arveldusarvele.

2.6 Tellimine ja kohaletoimetamine väljapoole Eesti Vabariiki

2.6.1 Rahva Raamat pakub võimalust tellida raamatuid väljapoole Eesti Vabariiki. Välismaale tellimiseks tuleb Tellijal lisada soovitud tooted ostukorvi, valida kohaletoimetamise viisiks "Transport välismaale", sisestada aadress ja valida riikide nimekirjast sihtpunkt. Olenevalt riigist kulub tellimise täitmiseks 7-30 päeva.

2.6.2 Väljapoole Eesti Vabariiki tellimuse kohaletoimetamise hinnad on fikseeritud hinnakirjas, mis on Tellijale nähtav tellimuse vormistamisel.

2.6.3 Juhul kui Rahva Raamatul ei ole võimalik tellimust tellijani toimetada tellijast tulenevatel põhjustel, siis kuulub tellimus tühistamisele, Rahva Raamat hoiab tellimuse summast kinni tellimuse tagastamisega seotud kulud ning tellimuse eest tasutud summa jääk tagastatakse tellija arveldusarvele.

3. Tarbija õigus tellimusest taganeda

3.1 Tarbijast tellijal (edaspidi nimetatud tarbija) on õigus toodete tellimusest põhjust avaldamata taganeda alates tellimuse tegemisest kuni toodete kättesaamisele järgneva 14 kalendripäeva jooksul.

3.2 Juhul, kui tellija poolt tagastatud toode on kasutatud või kahjustatud, muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes või toimimiseks veendumiseks, siis on Rahva Raamatul õigus nõuda kahju hüvitamist summas kuni toote müügihinnani sõltuvalt toote väärtuse langusest. Nimetatud summa arvatakse maha tellijale tagastatavast summast.

3.2 Tellimusest taganemiseks peab tarbija Rahva Raamatule esitama kirjalikult, e-posti teel või kaupluses kohapeal suuliselt ühemõttelise taganemisavalduse või kasutama selleks taganemisavalduse tüüpvormi, mis on saadaval Rahva Raamatu kodulehel.

3.3 Tellimusest taganemise avalduses peab tarbija näitama ära pangakonto numbri ja pangakonto valdaja nime, kuhu kanda tagastatav raha. Sularaha tagasimakseid teostab Rahva Raamat ainult kaupluses kohapeal tehtud taganemise korral.

3.4 Juhul, kui tarbija taganeb tellimusest, siis kohustub tarbija tagastama tooted viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse ärasaatmisest arvates. Tarbija võib tagastada tooted Rahva Raamatu kauplustesse või posti teel aadressile: Rahva Raamat AS, Telliskivi 60/2, 10412, Tallinn. Tarbija kannab tellimusest taganemisel toodete tagastamise kulud.

3.6 Rahva Raamat tagastab tarbijale tagastatud toodete eest tasutud summa ja kohaletoimetamise tasu. Juhul kui tarbija tagastab tellitud tooted osaliselt, siis Rahva Raamat tagastab kohaletoimetamiskulud proportsionaalselt tellitud toodete arvuga. Rahva Raamat tagastab raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisteate saamisest, kuid mitte varem kui tellija on tagastanud Rahva Raamatule toote(d) või esitanud tõendi, et on toote(d) tagasi saadetud.

3.7 Digitaalseid tooteid (sh e-raamatuid) tagastada ei ole võimalik.

4. Registreerumise kord

4.1 Rahva Raamatu püsikliendiks saamiseks peab tellija registreerima ennast internetikeskkonna kasutajaks aadressil www.rahvaraamat.ee. Internetikeskkonda saab sisse logida ka Facebooki ja Google’i kontoga.

4.2 Püsikliendiks registreerides on tellijal õigus edaspidi saada püsikliendile ettenähtud soodustusi vastavalt Rahva Raamatu püsikliendiprogrammile.

4.3 Registreerumiseks on vajalik täita kõik ankeedis antud lahtrid.

4.4 Peale registreerumist saadab Rahva Raamat tellijale tema poolt määratud e-posti aadressile kirja juhistega kasutajakonto aktiveerimiseks.

4.5 Peale kasutajakonto aktiveerimist saab tellija enda poolt määratud kasutajatunnustega siseneda Rahva Raamatu internetikeskkonda ning esitada toodete tellimusi.

5. Tellija õigused

5.1 Tellijal on õigus tellida tooteid e-poes Rahva Raamatu poolt sätestatud hinnaga ja fikseeritud tingimustel.

5.2 Tellijale saadetav toode peab olema korrektne ja komplektne ning vastama Rahva Raamatu poolt fikseeritud tingimustele.

5.3 Tellijal on õigus esitada toote tellimust ja toodet ennast puudutavaid pretensioone Rahva Raamatule aadressil Telliskivi 60/2, Tallinn või e-posti aadressi epood@rahvaraamat.ee kahe aasta jooksul toote kättesaamisest arvates. Kuue kuu jooksul toote tellijale üleandmise päevast ilmnenud puuduste osas eeldatakse, et puudus oli olemas toote üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus toote või puuduse olemusega. Tellija peab teatama toote lepingutingimustele mittevastavusest Rahva Raamatule kahe kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada. Tootel puuduse olemasolu korral asendatakse toode sama tootega, välja arvatud juhul, kui vastavat toodet ei ole enam müügil. Kui vastavat toodet enam ei ole müügil, siis tellija valikul toode asendatakse või müügileping lõpetatakse ja tagastatakse tellijale toote maksumus.

5.4 Tellijal on õigus toodete tellimusest taganeda vastavalt punktile 3.

5.5. Tellijal on õigus toote lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.

6. Tellija kohustused

6.1 Tellimuse vormistamisel on tellija kohustatud esitama tellimuse teostamiseks vajalikud andmed: ees- ja perekonnanimi, täpne aadress (tänav, maja nr, korteri nr, postiindeks, linn/asula/ või küla/maakond), kontakttelefon ning e-posti aadress.

6.2 Juhul, kui tellija ja toote saaja on erinevad, peab tellija esitama punktis 6.1. fikseeritud andmed ka saaja kohta.

6.3 Juhul, kui tellija esitatud andmed on vigased ja/või mittetäielikud ning ei vasta punktis 6.1. fikseeritule, ei garanteeri Rahva Raamat toote tellimuse nõuetekohast täitmist. Võimaluse korral võtab Rahva Raamat tellijaga ühendust, et täpsustada vigaseid või mittetäielikke andmeid.

6.4 Tellimuse vormistamisel kinnitab tellija, et on nõus käesolevates üldistes tellimistingimustes sätestatud tingimustega ning kohustub neid täitma.

7. Rahva Raamatu õigused

7.1 Rahva Raamatul on õigus muuta käesolevat üldiseid tellimistingimusi ilma ette teatamata, avaldades uued kehtivad tingimused internetikeskkonnas.

7.2 Rahva Raamatul on õigus igal ajal ette teatamata muuta e-poe hinnakirja, avaldades uue hinnakirja internetikeskkonnas.

7.3 Rahva Raamat ei taga, et raamatu kirjastaja poolt koostatud raamatu sisu kirjeldus vastab tellija arvamusele raamatu sisu kohta.

7.4 Juhul, kui tellija ei täida käesolevate üldiste tellimistingimustega talle pandud kohustusi, ei garanteeri Rahva Raamat tellimuse jõustumist ja/või nõuetekohast toote saatmist.

7.5 Juhul, kui tellija ei täida maksekohustust korrektselt, on Rahva Raamatul õigus avaldada tellija andmed maksehäirete registris.

8. Rahva Raamatu kohustused

8.1 Rahva Raamat kohustub tellijani toimetama korrektse(d) ja komplektse(d) toote(d).

8.2 Rahva Raamat kohustub vastu võtma ja dokumenteerima kõik tellija pretensioonid.

8.3 Rahva Raamat kohustub tellija pretensiooni lahendama 7 tööpäeva jooksul juhul, kui pretensiooni põhjused on tellijast mittesõltuvad. Juhul, kui pretensiooni põhjus on tellija põhjustatud, peab tellija selle koheselt kõrvaldama.

8.4 Rahva Raamat kohustub välja vahetama toodete praakeksemplarid. Rahva Raamat vastutab üksnes tootmisvigade jm puuduste eest, mis olid olemas toote üleandmisel tellijale.

8.5. Kõik pooltevahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkuleppele ei jõuta ja tellija soovib jätkata kaebuse esitamisega, siis on tellijal õigus pöörduda:

8.5.1 Tarbijakaitseameti Tarbijavaidluste komisjoni poole aadressil Pronksi 12, Tallinn 10117, epost: info@tarbijakaitseamet.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta. Avalduse saab esitada aadressil: https://komisjon.ee.

8.5.2 Tarbijavaidluste internetipõhise vaidluste lahendamise ODR-platvormi vahendusel http://ec.europa.eu/consumers/odr/. ODR-platvorm on mõeldud eelkõige, kuid mitte ainult, piiriüleste vaidluste lahendamiseks, mis võimaldab tarbijal lihtsamalt leida konkreetse vaidluse lahendamiseks sobiva vaidluste kohtuvälise lahendamise üksuse teises liikmesriigis;

8.5.3 Kohtusse.

Küsimuste tekkimisel helistage tööpäeviti kella 9-17 klienditoe telefonil (+372) 671 3659 või kirjutage e-posti aadressil: epood@rahvaraamat.ee.

Rahva Raamat AS


Kasutustingimused saad alla laadida SIIT.