Rahva Raamat logo
Категории
triangle icon
Войти
Rahva Raamat logo
Категории
Книги
triangle icon
Aудиокниги
triangle icon
Электронные книги
triangle icon
Игры
triangle icon
Канцтовары
triangle icon
Подарочные товары
triangle icon
Музыка и фильмы
triangle icon
Техника
triangle icon
Специальные предложения
triangle icon
delivery icon

Бесплатная доставка!

home icon

TERVIKTEOSTE KÄSITLEMINE GÜMNAASIUMIS

TERVIKTEOSTE KÄSITLEMINE GÜMNAASIUMIS
gallery icon
Галерея

TERVIKTEOSTE KÄSITLEMINE GÜMNAASIUMIS

Väljaanne on mõeldud gümnaasiumi kirjandusõpetajatele, kuid metoodilised võtted sobivad kasutamiseks ka põhikooli kirjandusõpetuses.
Kogumiku aluseks on võetud EESi ja Tartu Ülikooli eetikakeskuse koostöös korraldatud konkursi „Kirjandusteoste kasutamine väärtuskasvatuses“ võistlustööd. Eelkõige pööratakse tähelepanu õpilaste väärtushinnangute kujundamisele, eneseanalüüsile ning teosega suhestumise kaudu maailma erinevate aspektide nägemisele ja mõtestamisele.

Käsitletakse järgmisi teoseid:

* M. Traadi romaane „Inger“ (A. Kivimäe),
* „Karukell, kurvameelsuse rohi“ (Ü. Mäekivi),
* A. H. Tammsaare romaani „Tõde ja õigus“ IV osa (M. Tarkin),
* S. Oksaneni romaani „Puhastus“ (A. Kiin),
* A. Gelassimovi lühiromaani „Janu“ (T. Varul).

Kogumikus on konspektid ja töölehed, mida võib õpilaste tarbeks paljundada, lisaks nõuanded ja lisamaterjalide soovitused õpetajale.
Toimetaja Heily Soosaar.
close icon

Товара нет в наличии