Бесплатная доставка!
Raamatuga saad kaasa ka tausta e-raamatu versiooni.
Täpsem info paberraamatu kaanel.
Guy Kawasaki ja Peg Fitzpatrick pakuvad oma raamatus üle 100 praktilise nõuande, nipi ja põhimõtte ning käivad välja strateegia, mille abil saab luua sihipärase, põhjaliku ja mõjuva platvormi kõige populaarsemates sotsiaalmeediakanalites. Teid juhendatakse samm-sammult, kuidas luua aluspõhi, kuidas oma digitaalsed võimalused ära kasutada, profiili optimeerida, rohkem järgijaid ligi tõmmata ning tõhusalt sotsiaalmeediasse ja ajaveebipidamisse sulanduda.
Sotsiaalmeedia on kujunenud üheks peamiseks turunduskanaliks ‒ ükskõik kas püüate reklaamida mõnd äri, toodet või iseennast. Guy Kawasakile ei leidu selle valdkonna asjatundjana võistlejat. Ta on legendaarne Apple’i propageerija ning üks blogimise, tviitimise ja Facebooki äris kasutamise pioneere. Nüüd on ta üheskoos Peg Fitzpatrickuga ‒ kes tema sõnul on parim sotsiaalmeedia tundja, keda ta elus kohanud on ‒ kirjutanud käsiraamatu, mis aitab teil saavutada oma aja, raha ja pingutuste väärilise läbimurde. See raamat pakub praktikas tõestatud taktikaid nii algajatele, kellel valikute rohkus üle pea käib, kui ka vilunud asjatundjatele, kes tahavad uuele tasandile liikuda.
Guy Kawasaki:
„Selle raamatu eesmärk on õpetada, kuidas sotsiaalmeediast viimast võtta. Me eeldame, et põhiteadmised on sul juba olemas ning nüüd tahad sa sotsiaalmeediat enda või organisatsiooni ärilistel eesmärkidel kasutada. Olgu ka öeldud, et meie Pegiga oleme sotsiaalmeedia kaevikutes, mitte ei istu staabis. Me oleme oma teadmised saanud eksperimenteerides ja vaeva nähes, mitte jutlusi kuulates ja konverentsidel käies.
Sa ei pruugi kõiki näpunäiteid kohe kasutada.
Sa ei pruugi kõiki neid üldse kunagi kasutada. Võta asja rahulikult. Kuid siin ei leidu midagi, mis pole taktikaline või praktiline, sest sellised me lihtsalt oleme.“