Бесплатная доставка!
Kes päästab sebra hirmsast saatusest?
Mänguõpetus:
Üks mängija mõtleb välja sõna või lühikese lause (kuni 3 sõna) ja paigutab mängulauale lahendust ootava sõna tähtede arvu võrra tühje magneteid. Lause puhul tuleb sõnu üksteisest eraldada laia vahega või panna sõnad eraldi ridadele. Seejärel hakkavad teised mängijad kordamööda tähti pakkuma. Kui pakutud täht sõnas esineb, tuleb tühi magnet asendada vastava tähemagnetiga. Kui tähte pole, tuleb lauale asetada üks sebratükk. Mängijad jätkavad tähtede pakkumist seni, kuni nad arvavad sõna või lause ära, või kui kõik sebra osad ripuvad võllas. See, kes jõuab sõna ära arvata enne viimase sebratüki asetamist ongi võitja!
Kui mängite mitmekesi, saab mängija iga eduka pakkumise järel tähte uuesti pakkuda. Lisaks on timukal soovitatav sõna valides öelda selle teema. Näiteks: film, autod jne.
Mängu osad: 126 tähe- ja tühja magnetit, 11 sebramagnetit ja mängulaud
Mängijate arv: 2 või rohkem (üks mängija on sõna väljamõtleja, teised mängijad sõna äraarvajad.
Soovituslik vanus: 6-99
HOIATUS! Mäng sisaldab väikseid osasid, mis võivad põhjustada lämbumist. Magneti allaneelamise korral tuleb koheselt minna arsti juurde.
9,99 €