Rahva Raamat logo
Категории
triangle icon
Rahva Raamat logo
Категории
Книги
triangle icon
Электронные книги
triangle icon
Подержанные книги
triangle icon
Подарочные товары
triangle icon
Игры
triangle icon
Дом и сад
triangle icon
Красота и стиль
triangle icon
Музыка и фильмы
triangle icon
Для офиса и школы
triangle icon
Техника
triangle icon
delivery icon

Бесплатная доставка!

MAGNETMÄNG LAEVADE POMMITAMINE
gallery icon
Галерея

MAGNETMÄNG LAEVADE POMMITAMINE

Mängu eesmärk on vastase laevade uputamine ja enda omade kaitsmine.

Mänguõpetus
Mängu alustab noorem mängija. Mängitakse kordamööda, proovides vastasmängija laevastikku „pommitada”. Selleks tuleb öelda vastasele laeva asukoha number ruudustikus. Näiteks „B4” või „D1”. Kui laev saab tabamuse, tuleb öelda vastasmängijale „pihtas“, kui lask läheb mööda tuleb öelda „möödas“. Vastasele tehtud laskudest saab mängija järge pidada alumisel ruudustikul. Pihtalask on punane, möödalask must magnet. Mängija saab jätkata seni, kuni lask mööda läheb. Mäng kestab seni, kuni üks mängija on kõigile teise mängija laevadele pihta saanud. See tähendab, et suurel ruudustikul peab olema 17 tabamuse magnetit, siis ongi kõik vastase laevad uputatud.

Mäng sisaldab: 5+5 sõjalaeva ja allveelaeva, 130 pommimagnetit ja 34 tabamuse magnetit.

Mängijate arv: 2
Soovituslik vanus: 5-99

HOIATUS! Mäng sisaldab väikseid osasid, mis võivad põhjustada lämbumist. Magneti allaneelamise korral tuleb koheselt minna arsti juurde.

[object Object] icon

Детали

Наличие в магазинах

9,99 €

delivery icon