Бесплатная доставка!
Mängu eesmärk on vastase laevade uputamine ja enda omade kaitsmine.
Mänguõpetus
Mängu alustab noorem mängija. Mängitakse kordamööda, proovides vastasmängija laevastikku „pommitada”. Selleks tuleb öelda vastasele laeva asukoha number ruudustikus. Näiteks „B4” või „D1”. Kui laev saab tabamuse, tuleb öelda vastasmängijale „pihtas“, kui lask läheb mööda tuleb öelda „möödas“. Vastasele tehtud laskudest saab mängija järge pidada alumisel ruudustikul. Pihtalask on punane, möödalask must magnet. Mängija saab jätkata seni, kuni lask mööda läheb. Mäng kestab seni, kuni üks mängija on kõigile teise mängija laevadele pihta saanud. See tähendab, et suurel ruudustikul peab olema 17 tabamuse magnetit, siis ongi kõik vastase laevad uputatud.
Mäng sisaldab: 5+5 sõjalaeva ja allveelaeva, 130 pommimagnetit ja 34 tabamuse magnetit.
Mängijate arv: 2
Soovituslik vanus: 5-99
HOIATUS! Mäng sisaldab väikseid osasid, mis võivad põhjustada lämbumist. Magneti allaneelamise korral tuleb koheselt minna arsti juurde.
9,99 €