LÄBILÖÖK. KUIDAS SAAVUTADA EDU?
Pole vahet, kas olete suure ettevõtte juht või väikeettevõtte omanik, kes soovivad tõsta inimeste teadlikkust oma ettevõtte suhtes, uueks ametiajaks kandideeriv poliitik või tervisekaitseametnik, kes püüab oma sõnumit kuuldavaks teha – see raamat aitab teil mõista, kuidas oma tooteid ja ideid külgetõmbavamaks muuta. Raamat pakub selleks raamistiku ja kogumi spetsiifilisi teostatavaid viise, mis aitavad informatsioonil levida – viise, kuidas luua lugusid, sõnumeid, reklaamikuulutusi ja informatsiooni sel moel, et inimestel tekiks soov neid teistega jagada. Hoolimata sellest, kas neil on kümme või kümme tuhat sõpra. Ja hoolimata sellest, kas nad on jutukad ja veenva esinemislaadiga või vaiksed ja häbelikud. Raamat esindab teaduse viimast sõna suusõnalise ja sotsiaalse transmissiooni kohta. Ka selle kohta, kuidas neid nähtuseid kasutada oma toodete ja ideede edukaks muutmisel.