Rahva Raamat logo
Категории
triangle icon
Войти
Rahva Raamat logo
Категории
Книги
triangle icon
Aудиокниги
triangle icon
Электронные книги
triangle icon
Игры
triangle icon
Канцтовары
triangle icon
Подарочные товары
triangle icon
Музыка и фильмы
triangle icon
Техника
triangle icon
Специальные предложения
triangle icon
delivery icon

Бесплатная доставка!

home icon

KORRATAVUS. VASTUPIDAVAD ETTEVÕTTED PIDEVALT MUUTUVAS MAAILMAS

KORRATAVUS. VASTUPIDAVAD ETTEVÕTTED PIDEVALT MUUTUVAS MAAILMAS
gallery icon
Галерея

KORRATAVUS. VASTUPIDAVAD ETTEVÕTTED PIDEVALT MUUTUVAS MAAILMAS

Автор

Chris Zook

,

James Allen

Raamatus „Korratavus“ hoiatavad konsultatsioonifirma Bain & Company partnerid Chris Zook ja James Allen, et keerukus on kasumliku kasvu hiiliv surm. Edukad ettevõtted jäävad püsima tänu sellele, et hoiavad ettevõttes kesksel kohal lihtsust. Nad ei hüppa ühe strateegia juurest teise juurde, pidevalt midagi muutes. Selle asemel arendavad nad „korratavt ärimudelit“, mis võimaldab järjepidevat arengut ning pakub ettevõtjatele võimaluse kiirelt kohaneda, takerdumata samal ajal keerukusse. 

Olles uurinud mitme aasta jooksul enam kui kahtsadat ettevõtet, osutavad Zook ja Allen, kuidas mõned kogu maailmas tuntud ettevõtted ühendavad ettevõtte eristuvas mudelis kiiruse, kohanemisvõime ja lihtsuse, mis on neid viinud pikaks ajaks oma valdkonna tippu. Sellised ettevõtted on näiteks Apple, IKEA, NIKE, Tetra Pak jt. 

Tegevjuhid, partnerid, juhid ja investorid peaksid kõik seda raamatut lugema. See on uus teejuht ettevõtetele selle kohta, kuidas jõuda tippu ning sinna ka jääda. 

*** 

Laboritingimustes tähendab korratavus sama metoodikaga, sama materjaliga, samades tingimustes ja sama varustust kasutades saadud tulemuste kokkulangevust. Eesti Telekomi juhtimisraamatute sarja kaheksandas raamatus „Korratavus“ püüavad autorid tabada korratavust ärimaailmas: mustreid, mille kordamine tagaks ettevõtetele edu ja vastupidamise pidevalt muutuval turul. 

Võib etteruttavalt öelda, et universaalset edumudelit siin välja ei pakuta. Küll aga õpetab see raamat analüüsima edukuse taga olevaid tegureid ning panema tähele mõjutajaid, mille pisimgi kõikumine võib tähendada suuremat muutust tulemuses. Raamatus tuuakse taas kord fookusesse lihtsad tõed, mida ometi tasub enda jaoks alati üle korrata: selge tuum, eristuvus, lihtsus. 

Aga kasutagem Chris Zooki ja James Alleni enda sõnu: „Jätkusuutlik edukus ei seisne niivõrd turu valikus, kui ettevõtte ülesehituse peamises aluses (tunduvalt kontrollitavam muutuja) ja selles , kuidas rakendatakse suutlikkust pidevalt täiustuda ja kohaneda – surudes õppimist ja konkurentsieelist aina sügavamale ettevõtte äritegevuse olemusse.“ Lihtne, kas pole?

Valdo Kalm, Eesti Telekomi juhatuse esimees

close icon

Товара нет в наличии