Rahva Raamat logo
Категории
triangle icon
Войти
Rahva Raamat logo
Категории
Книги
triangle icon
Aудиокниги
triangle icon
Электронные книги
triangle icon
Игры
triangle icon
Канцтовары
triangle icon
Подарочные товары
triangle icon
Музыка и фильмы
triangle icon
Техника
triangle icon
Специальные предложения
triangle icon
delivery icon

Бесплатная доставка!

home icon

KORDAMÖÖDA VÕI KORRAGA. TUNNETEGA TOIMETULEMISE MÄNGUD

KORDAMÖÖDA VÕI KORRAGA. TUNNETEGA TOIMETULEMISE MÄNGUD
gallery icon
Галерея

KORDAMÖÖDA VÕI KORRAGA. TUNNETEGA TOIMETULEMISE MÄNGUD

Автор

Galina Monina

,

Elena Roberts

Laps on küll hea emotsioonide vastuvõtja, kuid jääb nende juhtimisega sageli hätta. Kui lapsel on korraga palju suuri või negatiivseid tundeid, siis tuleb aidata tal neid maandada. Kuidas seda teha?

Üks imeline võimalus on MÄNG. Ühises mängus jõuab täiskasvanu lapsele kiiremini lähemale, saab last jälgida ilma sealjuures hinnangut andmata.

Inimene vajab armastust kõige rohkem siis, kui talle endale tundub, et ta seda kõige vähem väärib. Nii vajavad ka agressiivsed ja hüperaktiivsed lapsed rohkem tähelepanu, hoolt ja armastust, sest nende sees valitseb tõenäoliselt suur tunnete sasipundar.

On hüperaktiivseid ja ärevaid lapsi, kes on tegelikult üliandekad, täis armastust, rõõmu ja suurt potentsiaali. Oluline on, et probleeme lahendatakse lapsele meelepärasel viisil – läbi mängu – ja agressiivsust tekitavad emotsioonid maandatakse. Kui suudame lapse tunnetepuntrad lahti sõlmida, muutub ta sõbralikumaks, rahulikumaks ja tasakaalukamaks.

„ÕPETAJA ÕPITUBA” on sari aktiivsele ja loovale õpetajale.

close icon

Товара нет в наличии