Rahva Raamat logo
Категории
triangle icon
Войти
Rahva Raamat logo
Категории
Книги
triangle icon
Aудиокниги
triangle icon
Электронные книги
triangle icon
Игры
triangle icon
Канцтовары
triangle icon
Подарочные товары
triangle icon
Музыка и фильмы
triangle icon
Техника
triangle icon
Специальные предложения
triangle icon
delivery icon

Бесплатная доставка!

KOMPLEKT JÄNKU-JUSS JA ROBOOTIKA TV+LAUAMÄNG
gallery icon
Галерея

KOMPLEKT JÄNKU-JUSS JA ROBOOTIKA TV+LAUAMÄNG

Komplekt sisaldab: töövihikut ja lauamängu 420*420 mm, kokkulapatud 210*210 mm, kaasas nupud ja täring.

“Jänku-Juss ja robootika” on esimene 2-10 aastaste laste robootikavihik, mis äratab neis huvi robotite ehitamise vastu. Siin on kaksteist toredat lugu koos multikate ja põnevate töölehtedega sellest, kuidas robotiga tuttavaks saada ja sõpradega koos lahedale robotivõistlusele minna. Robootika töövihik sobib nii koju, lasteaeda kui ka algkooli arendavaks õppematerjaliks. Lase oma lapse annetel areneda läbi robootika! 

Lauamäng “Jänku-Juss ja robootika” tutvustab lapsele põnevat robootikamaailma. Lauamäng on mõeldud täiendmaterjalina töövihiku “Jänku-Juss ja robootika” juurde. Mängu on lõbusam mängida mitmekesi. Lähenege mängule loovalt ja tehke mängu mängimiseks omad reeglid. Uute reeglite koostamisel lähtuge, et need sobiks kõikidele mängumeeskonna liikmetele.

REEGLID

Leppige kokku, kes alustab. Liikuge edasi mööda mänguruutusid (1-100) vastavalt täringuga veeretatud numbrile. Kui keegi veeretab number kuue, siis andke talle kordusveeretamise õigus. Võidab see, kes jõuab esimesena mängu viimase ruuduni, ka siis, kui ta sai täringul suurema numbri, kui lõppu jõudmiseks vajalik.

Mänguruudustikul on osadel ruutudel kindel tähendus:

  • Liivakella mänguruudul (3 tk) jääd nii mitu korda vahele kui number ütleb (1-3);
  • Tsükli mänguruudul (3 tk) saad nii mitu korda uuesti visata kui number ütleb (1-3);
  • Robotijuhtme mänguruut (4 tk) viib Sind mängus edasi või tagasi sellele ruudule, kuhu juhtme teine ots näitab;
  • Noodiga mänguruudul (10 tk) tuleb teha seda häält, mida noodi kõrval olev pilt ütleb;
  • Tähega mänguruudul (26 tk) tuleb öelda selle tähega algav sõna või seda tähte sisaldav sõna;
  • Mootorikäskude ja kaldeanduri käskude juures on nooled , mis viivad sind vastavalt noole poolt suunatud ruudule;
  • Robotiga mänguruudul (10 tk) vaata, millisele ruudule robot edasi ulatub ja liigu sinna;
  • Ülejäänud mänguruutudele sattudes kirjelda, keda või mida sa mänguruudul näed;
  • Kõik ruudud, millelt tuleb kuhugi edasi liikuda, on tähistatud punase numbriga ja viivad edasi-tagasi sinise numbriga ruudule.

Lõbusat mängimist!

NB! Toode on Rahva Raamatus saadaval alates 28.07.

basket icon

Товара нет в наличии