Millised eelised on Rahva Raamatu püsikliendil?
Soodsamad hinnad
Püsikliendile on hinnad kauplustes ja e-poes 5% tavahindadest soodsamad (v.a kampaaniatooted, e-raamatud, e-lugerid, perioodika ja kinkekaardid). Püsikliendi soodustus e-poes kehtib peale sisse logimist. Sünnipäevanädalal on hinnad nii e-poes kui ka kauplustes 10% soodsamad (v.a kampaaniatooted, e-raamatud, e-lugerid, perioodika, kohaletoimetamistasu ja kinkekaardid). Sünnipäevanädala allahindlus kehtib sinu sünnipäeval ning kolm päeva varem ja kolm päeva hiljem. E-poes sünnipäevanädala allahindluse saamiseks peab olema uudiskirja tellija.
Eripakkumised
Püsikliendile on eripakkumised nii e-poes kui ka kauplustes. Eripakkumiste info saab klient uudiskirjaga. E-poes kehtivaid pakkumisi näed
siit.
Uudiskiri
Püsiklient saab tellida oma e-posti aadressile uudiskirja, mis teavitab teda 1-2 korda nädalas uudistoodetest, esitlustest ja kampaaniatest. Uudiskirja tellimiseks pöörduge kaupluses klienditeenindaja poole. E-poes registreerunud kasutaja saab uudiskirja tellida oma profiilis siin.
E-ostude arhiiv ja soovinimekirjad
Püsikliendid saavad oma varasemaid tellimusi vaadata e-poe profiilist. Oma profiilist saab kasutaja hallata ka oma raamatunimekirju, sh soovinimekirja.
Püsikliendikaart on ID-kaart
Kaupluses püsikliendisoodustuse saamiseks näita kassas ID-kaarti.
Kuidas end püsikliendiks registreerida?
Püsikliendiks registreerumine on tasuta. Luues endale siin e-poe konto, oletegi end Rahva Raamatu püsikliendiks registeerinud. Registreerudes Facebooki konto abil, on edaspidi e-poodi sisselogimine vaid ühe kliki kaugusel. Kaupluses registreerumiseks võtke kaasa ID-kaart. Lisainfo e-posti aadressil epood@rahvaraamat.ee või telefonil (+372) 671 3659.
Tere tulemast meie sõprade hulka!
Miks on registreerumisel vaja isikukoodi?
Isikukood on vajalik kliendi tuvastamiseks ja topeltkasutajakontode vältimiseks. Kliendiandmete töötlemise tingimustega saate tutvuda siin.
Kas e-poest ostmiseks peab olema poodi sisselogitud?
E-poest ostmiseks ei pea olema sisse logitud. Lisage soovitud kaubad ostukorvi, valige kohaletoimetamisviis, täitke nõutud andmed ning tasuge ostu eest.
Olen unustanud kasutajatunnuse ja parooli!
Kui olete unustanud parooli, siis valige lehekülje päises “Logi sisse” ning vajutage lingil “Unustasid parooli?”. Kirjutage lahtrisse oma e-posti aadress ning vajutage "Saada uus parool ". Seejärel avage oma e-postkastist kiri ja klõpsake parooli vahetamiseks lingil. Avaneb uus aken, kuhu saate sisestada uue parooli.
Eduka ostu sooritamise etapid on järgmised:
Tellimust hakatakse täitma pärast makse laekumist.
Milliste pankade kliendid saavad e-poest osta?
E-poes saavad ostude eest tasuda järgmiste pankade kliendid: Swedbank, SEB, Luminor, Coop ja LHV.
Kasutame Swedbank Open Banking Solution makse algatamise teenust. See on uudne lahendus, mis haldab lisaks Swedbanki kasutajatele ka SEB ning LHV panga klientide makselinke. Teisisõnu, SEB ning LHV panga kliendid suunatakse algul Swedbanki vahelehele, kuid sealt tehinguga edasi liikudes toimub arveldamine kliendi kodupangas. Kui olete nõusoleku andnud, kehtib see 90 päeva. Miks taoline muutus? Pangad on karmistunud privaatsuspoliitika ning läbipaistvuse rõhutamise tõttu sunnitud taolisi vaheaknaid kuvama. Swedbank töötab selle kallal, et tulevikuarendused oleksid kasutajatele selgemini Open Banking Solutioni teenust selgitavad. Vabandame ebameeldivuste pärast.
Täpsem info on saadaval Pangaliidu kodulehelt.
Kinkekaartide ja e-kinkekaartide kohta loe rohkem allpool.
Kas e-poest saab osta ka krediitkaardiga?
E-poes saab maksta VISA ja Mastercard krediitkaardiga.
Kas e-poest saab osta arvega?
E-poes saavad arvega tasuda ainult ärikliendid. Ärikliendiks saate registreeruda siin.
Millal saan tellimuse kätte 24 tunniga ja tasuta?
Tellimuste kohaletoimetamine järgneval tööpäeval kehtib, kui:
NB! Kui vähemalt üks toode on märkega „Kohaletoimetamine 2 ‒ 4 nädalat” (nt ingliskeelsed raamatud, mis tellitakse välismaalt), saadetakse kogu tellimus ühe pakina 2 ‒ 4 nädala jooksul.
Tellimus toimetatakse kohale tasuta, kui:
NB! Kullerteenuse puhul lisandub alla 50 € tellimuste puhul kohaletoimetamistasu 4.99 €. Postkontorisse kohaletoimetamise puhul lisandub alla 50 € tellimuste puhul kohaletoimetamistasu 4.99 €.
Kui palju maksab e-poest kohaletoimetamine?
Kohaletoimetamistasud on järgmised:
Kuidas saab e-poest tellitud kaupa tagastada ja vahetada?
E-poest ostetud tooteid (v.a e-raamatuid ja avatud pakendiga tooteid) on võimalik tagastada 14 päeva jooksul pärast ostu sooritamist. Tellimusest taganemiseks võtke ühendust e-posti aadressil epood@rahvaraamat.ee või tagastage tellimus lähimasse Rahva Raamatu kauplusesse. Täpsemad tagastamistingimused leiate siit.
E-poest on toode otsas või ma ei leia seda. Kuidas saan teada kas ja millal on seda võimalik tellida?
Palun saada kiri aadressile
epood@rahvaraamat.ee või helistage telefonil (+372) 671 3659. Vastame su kirjale tööpäeviti kell 09.00‒17.00.
Kui kiiresti jõuab tellimus kohale, kui mul on pakis erineva tarneajaga tooted?
Kui toote juurde on märgitud tarneaeg 2-4 nädalat, siis saadetakse toode tellijani 20 tööpäeva jooksul. Kui tellimuses on erineva tarneajaga tooted (järgmine tööpäev, 7 tööpäeva ja 4 nädalat), saadetakse tooted tellijani 20 tööpäeva jooksul ühes pakis.
Mida teha, kui panin tellimusse valed andmed?
Palun saada kiri aadressile epood@rahvaraamat.ee või helista telefonil (+372) 671 3659. Lisa kindlasti probleemi kirjeldus ja tellimuse number (WTxxxxxxx). Vastame tööpäeviti kell 09.00‒17.00.
Mida teha, kui ma ei ole saanud e-posti aadressile kinnitust tellimuse kohta?
Kõigepalt vaata üle oma postkasti spämmikirjade kaust – vahepeal võib juhtuda, et tellimuse kinnitus on läinud sinna. Kui seal ka tellimuse kinnitust pole, siis palun saada kiri aadressile epood@rahvaraamat.ee või helista telefonil (+372) 671 3659. Lisa kindlasti ka tellimuse number (WTxxxxxxx). Kirjadele vastame tööpäeviti kell 09.00‒17.00.
Mida teha, kui ma ei ole saanud teadet paki kättesaamise kohta?
Palun saada kiri aadressile epood@rahvaraamat.ee või helistage telefonile (+372) 671 3659. Lisa kindlasti probleemi kirjeldus ja tellimuse number (WTxxxxxxx). Vastame tööpäeviti kell 09.00‒17.00.
Kas e-poest on võimalik tellida ka välismaale?
Rahva Raamat pakub võimalust tellida raamatuid väljapoole Eestit. Välismaale tellimiseks lisage soovitud tooted ostukorvi, sisestage aadress ja valige riikide nimekirjast sihtpunkt. Olenevalt riigist kulub tellimise täitmiseks 7 ‒ 30 tööpäeva. Välismaale tellitud kauba kohaletoimetamise hind sõltub ostukorvis olevate toodete kaalust ning on täpselt näha ostukorvis sihtriiki valides.
Kuidas tellida e-raamatuid?
E-raamatute tellimisega saate tutvuda siin.
Kuidas e-raamatut alla laadida?
E-raamatuid saab alla laadida e-posti aadressile saadetud lingile klõpsates või e-poodi sisse logides ning valides "Minu raamatud". Soovitame e-raamatud kõigepealt arvutisse laadida ning tõsta seejärel e-lugerisse/tahvelarvutisse/nutitelefoni. Rohkem infot e-raamatute kohta saab siit.
Mida teha, kui ma ei saa e-raamatuid alla laadida?
Palun saatke e-kiri aadressile
epood@rahvaraamat.ee või helistage telefonil (+372) 671 3659. Lisage kindlasti probleemi kirjeldus ja tellimuse number (WT00xxxxx). Kirjadele vastame tööpäeviti kell 09.00‒17.00.
E-raamatuid ei ole võimalik tagastada. Rahva Raamat ei maksa tagasi e-raamatute eest makstud raha. Rahva Raamat ei vastuta isiklike seadmete riketest tulenevat toote kadu.
Kuidas kasutada allahindluskoode?
Allahindluskoodid annavad väljastamisel seatud tingimustel (näiteks kindlale kaubagrupile, kindlal ajavahemikul või kindla koguse järgi) teatud protsendi allahindlust. Allahindluskoodidega antud allahindlus ei kehti toodetele, mis ei vasta allahindluskoodi tingimustele. Seega näiteks juhul, kui allahindluskood annab 10% allahindlust vinüülplaatidele, ei kehti see samal tellimusel olevatele raamatutele ega Omniva kulleritasule. Ühel tellimusel saab kasutada korraga vaid ühte allahindluskoodi.
Allahindluskoodi saab sisestada ostukorvi lehel allahindluse kasti. Peale koodi sisestamist tuleb vajutada nuppu sisesta. Peale seda ilmub lehe ülaserva roheline kiri, mis kinnitab, et kood on kasutatud.
Mis vahe on e-kinkekaardil ja paberist kinkekaardil?
E-kinkekaarti saab osta ja kasutada vaid Rahva Raamatu e-poes. Paberkinkekaarti saab osta Rahva Raamatu kauplustest ja e-poest ja kasutada nii Rahva Raamatu
kauplustes kui ka e-poes.
Kuidas osta e-kinkekaarte?
E-kinkekaardi ostmine:
NB! E-kinkekaarte saab kasutada vaid Rahva Raamatu e-poes, mitte tavakauplustes.
Kuidas kasutada e-kinkekaarte?
Rahva Raamatu e-kinkekaarti on lihtne kasutada:
E-kinkekaarti saab kasutada ühel tellimusel. Kui ostukorvi väärtus on suurem kui e-kinkekaardi oma, saate puudujääva summa tasuda e-pangalingi kaudu või krediitkaardiga. E-kinkekaardi väärtusest väiksema ostukorvi puhul summade vahet ei hüvitata. Tellimuse kinnitamisest saad teada e-posti teel. E-kinkekaart kehtib 1 aasta.
NB! E-kinkekaarte saab kasutada ainult Rahva Raamatu e-poes, mitte tavakauplustes.
Kuidas osta paberkinkekaarte?
Kinkekaarte saab osta nii e-poest kui kauplustest.
E-poes ostmiseks:
NB! Kinkekaardid kehtivad kõikides Rahva Raamatu kauplustes, e-poes, meie kohvikutes ja restos Literaat.
Kuidas kasutada kinkekaarte?
Kinkekaardid kehtivad kõikides Rahva Raamatu kauplustes ja e-poes. Kinkekaart kehtib 1 aasta. Kui ostukorvi hind on suurem kinkekaardi väärtusest, tuleb puudujääv osa juurde maksta. Kui ostukorvi hind on kinkekaardi väärtusest väiksem, ei kuulu ülejääv osa rahas tagastamisele. Kinkekaarti ei saa tagastada ega vahetata sularahaks.
Kinkekaarti saab kasutada vaid ühel tellimusel.
Kui kinkekaartidega tasumisel ilmub veateade "Sisestatud allahindluskood ei ole aktiivne, palun kontrolli koodi.", kuidas käituda edasi?
Kui kinkekaartidega tasumisel läheb midagi valesti (nt side pangaga katkeb, otsustate muuta ostukorvi sisu), siis aktiveeruvad kinkekaardid uuesti 2 tunni möödumisel.
Kui kinkekaartidega ei ole võimalik ka pärast 2 tundi tasuda, siis palun saada kiri aadressile epood@rahvaraamat.ee või helistage telefonile (+372) 671 3659. Lisa kindlasti ka probleemi kirjeldus ja tellimuse number (WTxxxxxxx). Vastame tööpäeviti kell 09.00‒17.00.
Mis on Rahva Raamatu püsikliendi uudiskiri?
Püsiklient saab tellida oma e-posti aadressile uudiskirja, mis teavitab 1-2 korda nädalas uudistoodetest, esitlustest ja kampaaniatest.
Kuidas saan tellida uudiskirja?
Uudiskirja saab tellida iga püsiklient, kes on andnud Rahva Raamat AS-ile oma e-posti aadressi ja avaldanud soovi uudiskirja saada. Kui oled juba püsiklient, saate uudiskirja tellida siin. Kaupluses pöördu uudiskirja tellimiseks klienditeenindaja poole.
Rahva Raamat ostab ja müüb valikuliselt heas korras kasutatud raamatuid.
Kui oled huvitatud kasutatud raamatu müügist, siis:
Raamatud lähevad müüki Vanalinna Rahva Raamatusse ning e-poodi.
Lisainfo telefonil +372 644 3682.
E-pood
Tel: (+372) 671 3659
E-post:
epood@rahvaraamat.ee
Vastame Teie e-kirjadele tööpäeviti kella 09.00‒17.00.
Kauplused
Tel: (+372) 671 3659
Rahva Raamatu kaupluste aadressid ja lahtiolekuajad asuvad
siin.
Äri- ja hulgikliendid
Kliendihaldurite kontaktid asuvad siin.
Üldinfo
Tel: (+372) 671 3659
E-post: ra@rahvaraamat.ee
Rahva Raamat ASi juriidiline aadress:
Telliskivi 60/2
Tallinn 10412
Reg nr: 10421903
KM reg nr: EE100099306
Rahva Raamat Facebookis: www.facebook.com/rahvaraamat
Rahva Raamat Instagramis: www.instagram.com/rahva.raamat