Rahva Raamat logo
Kategooriad
triangle icon
Rahva Raamat logo
Kategooriad
Raamatud
triangle icon
Audioraamatud
triangle icon
E-raamatud
triangle icon
Mängud
triangle icon
Kool ja kontor
triangle icon
Kingitused
triangle icon
Muusika ja filmid
triangle icon
Tehnika
triangle icon
Allahindlused
triangle icon
delivery icon

Kohaletoimetamine on tasuta!

home icon

Urban Semiotics. The City As A Cultural-Historicalphenomenon

Urban Semiotics. The City As A Cultural-Historicalphenomenon
gallery icon
Galerii

Urban Semiotics. The City As A Cultural-Historicalphenomenon

Autor

Igor Pilshchikov

This collection of essays presents the materials of the Third Annual Juri Lotman Days at Tallinn University in Estonia (3–5 June 2011). The participants discussed the semiotics of urban space from the perspective of the Tartu-Moscow School in comparison with contemporary approaches.

This book consists of four sections. The articles in the first section discuss how “urban texts” function in modern and contemporary Baltic cultures. The papers in the second section focus on the semiotics of place in nineteenth- and twentieth-century Russian and Soviet culture from the perspective of linguistic poetics, cultural semiotics, and new materiality. The last two sections are devoted to the visual perceptions of the cityscape and their ideological interpretations as exemplified by Ukrainian, Estonian, Korean, Chinese, and North American illustrations. 

Kogumik Urban Semiotics: The City as a Cultural-Historical Phenomenon sisaldab Tallinna Ülikoolis 2011. aastal toimunud III Juri Lotmani päevade materjale. Raamat koosneb neljast osast. Esimeses osas arutletakse "linnatekstide" funktsiooni üle kaasaegsetes balti kultuurides. Teise osa uurimused keskenduvad ruumisemiootikale XIX ja XX sajandi vene kultuuris ja nõukogudeaegses kultuuris lingvistilise poeetika, kultuurisemiootika ja uusmateriaalsuse vaatenurgast. Raamatu kaks viimast osa on pühendatud linnamaastiku visuaalsele tajumisele ja selle ideoloogilistele tõlgendustele Ukraina, Eesti, Korea, Hiina ja Põhja-Ameerika näitel.

basket icon

Toode on otsas