Rahva Raamat logo
Categories
triangle icon
Rahva Raamat logo
Categories
Books
triangle icon
E-books
triangle icon
Used books
triangle icon
Gifts
triangle icon
Games & Toys
triangle icon
Home
triangle icon
Beauty & Fashion
triangle icon
Music & Movies
triangle icon
Stationery
triangle icon
Electronics
triangle icon
delivery icon

Shipping is free

home icon

JALA JÄLG. NIKE'I ALGUST MEENUTAB SELLE LOOJA

JALA JÄLG. NIKE'I ALGUST MEENUTAB SELLE LOOJA
gallery icon
Gallery

JALA JÄLG. NIKE'I ALGUST MEENUTAB SELLE LOOJA

Neis paeluvais memuaarides räägib Nike asutaja ja tegevjuht Phil Knight esimest korda vähetuntud loo ettevõtte alguspäevist, mil see oli riskialdis idufirma, ja selle arenemisest maailma üheks kõige kultuslikumaks, uuenduslikumaks ja tulusamaks kaubamärgiks.

1962. aastal laenas äsja ärikooli lõpetanud Phil Knight oma isalt 50 dollarit ja lõi ettevõtte, millel oli lihtne missioon: importida Jaapanist hea kvaliteedi ja soodsa hinnaga spordijalatseid. Oma laimirohelise Plymouth Valianti pakiruumist müüs Knight esimesel aastal 8000 dollari eest jalavarje. Täna on Nike aastakäive kuni 30 miljardit dollarit. 

Idufirmade ajastul on Nike kõikide idufirmade eeskuju ja nn swoosh'ist (Nike logo) on saanud revolutsiooniline, üle maailma tuntud ikoon, mis on üks levinumaid ja äratuntavamaid sümboleid. Ent Knight, swoosh'i varjus olev mees, on alati jäänud salapäraseks. Nüüd jutustab ta neis siirastes, alandlikes, julgetes ja iroonilistes memuaarides esimest korda oma loo.

"Maailm oleks parem paik, kui inimesed jookseksid kasvõi mõne kilomeetri päevas - see pole pelgalt unistus, vaid hästitunnetatav tõde, mis on peidetud igasse tossupaari."
Rasmus Mägi, jooksja

"Nike oligi lõpuks seetõttu edukate hulgas, et suutis enda sees hoida väga erinevaid inimesi ja anda neile ruumi oma kompetentsi raames maksimumi andmiseks. Õppetund igale alustavale ettevõttele."
Kristjan Lepik, majandusekspert

[object Object] icon

Details

close icon

Permanently out of stock