Rahva Raamat logo
Rahva Raamat logo
Raamatud
triangle icon
E-raamatud
triangle icon
Kasutatud raamatud
triangle icon
Kingitused
triangle icon
Mängud ja mänguasjad
triangle icon
Kodukaubad
triangle icon
Ilu ja stiil
triangle icon
Muusika ja filmid
triangle icon
Kooli- ja kontoritarbed
triangle icon
Tehnika
triangle icon
delivery icon

Kohaletoimetamine on tasuta!

home icon

360° mudel tööandja brändingus

360° mudel tööandja brändingus
gallery icon
Galerii

360° mudel tööandja brändingus

Tööandja bränding peaks olema iga tänapäevase ettevõtte strateegia osa, et kujundada ettevõtte mainet potentsiaalsete töötajate seas ja eristuda valdkonna teistest ettevõtetest. See annab tugeva konkurentsieelise, kui ettevõtte olemasolevad töötajad on kõrgelt motiveeritud ja hindavad oma tööandjat ning see talentidele väljastpoolt samuti nähtavale tuuakse. On teada tõde, et bränd ei ole enam see, mida ettevõte ise enda kohta ametlikes kanalites välja ütleb, vaid bränd on see, mida ütlevad ettevõtte kohta selle töötajad ja ka kliendid. Mida teadlikumalt tööandja brändingule läheneda, seda suurem on sellest saadav kasutegur.

Niisiis – sul on äge tiim, töökultuur ja -keskkond, aga see on visa välja paistma? Pole lugu! Siit raamatust leiad kõik vajaliku, et tööandja brändinguga algust teha või ettevõtte olemasolev strateegia värske pilguga üle vaadata.

Persoonibrändingu eksperdid ja raamatu „Bränd nimega Sina“ autorid Olesija Saue ja Evelin Org tutvustavad 360 kraadi mudelit, mis ühendab korporatiivbrändingu, tööandja brändingu ja töötajate persoonibrändingu. Nende kooskõla aitab luua tugeva ja eristuva brändi, mis tagab ettevõtte stabiilse kasvu ja edu. Nii saad luua kestvat väärtust ja olla oma konkurentidest alati sammu võrra ees. Mõistagi on sel ka omad väljakutsed, nagu töötajate kaasamine ja motiveerimine, tegevuste kooskõlastamine ettevõtte üldiste eesmärkide, turundusstrateegia ja brändi väärtustega, sõnumite autentsus ja vastavus tegelikule pildile. Ka neist räägitakse raamatus lähemalt, et hajutada ära veel viimased kõhklused ja hirmud enne tegudele asumist.

Autorid on võtnud lähema vaatluse alla mitme tuntud Eesti ja ka välismaise ettevõtte või avaliku asutuse kontseptsioonid, et teemat case study’de toel avada. Lugejal on võimalik täpselt ära näha, mille on ettevõte eesmärgiks võtnud, mis samme selle saavutamiseks astunud, kuidas tulemusi mõõtnud ja missugused õppetunnid omandanud. Inspiratsiooninäiteid on seinast seina: Microsoft, Google, Starbucks, Haridus- ja Noorteamet, Bolt, LHV, SEB, Nordea, Südameapteek, Politsei- ja Piirivalveamet, Testlio, Fujitsu Estonia, Telia Eesti jne. Raamatus pakutud lisade abil saad teha auditi enda tööandja sisemisele ja välisele brändile, luua tegevusplaani ja palju muudki, et ka enda bränd paremini nähtavale tuua.

[object Object] icon

Detailid

Saadavus kauplustes

46,50 €

delivery icon