1. Lojaalsusprogramm
Käesolevas dokumendis sisalduvad Rahva Raamat AS-i lojaalsusprogrammi liikmetele kehtivad üldtingimused.
Rahva Raamat AS (registrikood 10421903) asukohaga Telliskivi tn 60/2, 10412 Tallinn, on juriidiline isik, kes vastutab lojaalsusprogrammi eest ja on kliendiandmete vastutav töötleja.
2. Lojaalsusprogrammi eesmärk
Lojaalsusprogrammi eesmärk on anda lisaväärtust kliendile ja Rahva Raamat AS-ile nendevahelises kliendisuhtes.
Rahva Raamatu lojaalsusprogrammiga liitumisel hakkab klient saama soodustusi, milleks on allahindlused, ja eripakkumisi Rahva Raamatu kauplustes, veebipoes ning äpis.
Eripakkumised ja soodustused kehtivad ainult registreeritud liikmele ID-kaardi alusel või sisse logides Rahva Raamatu veebipoe kliendikontole.
Liikmelisus kehtib senikaua, kuni see lõpetatakse vastavalt punktidele 9 või 10.
3. Liitumine
Rahva Raamatu lojaalsusprogrammiga saavad liituda vähemalt 16-aastased eraisikud. Rahva Raamatu lojaalsusprogramm ei ole mõeldud kaupade ostmiseks edasimüügi eesmärgil või ettevõttelt ettevõttele müügiks. Ärikliendi soodustuste kohta leiate rohkem infot siit https://rahvaraamat.ee/ariklient/et.
4. Liikmelisus
4.1. Nõusolek isikuandmete töötlemiseks
Käesolevate reeglitega nõustumisel sõlmite lepingu Rahva Raamat AS-iga, et liituda lojaalsusprogrammiga.
Lepingu täitmiseks võib Rahva Raamat AS salvestada ja kasutada Teie isikuandmeid ja teavet Teie liikmelisuse ja punktide kohta lojaalsusprogrammis. Isikuandmeid ja teave Teie liikmelisuse ning kogutud punktide kohta võidakse edastada alltöövõtjatele ja Rahva Raamatu lojaalsusprogrammi partneritele. Rohkem teavet alltöövõtjate kohta leiate privaatsustingimustest.
Käesolevad reeglid puudutavad ainult Rahva Raamat AS-i lojaalsusprogrammi raames kogutavaid, salvestatavaid ja töödeldavaid andmeid. Rahva Raamat salvestab tehinguandmeid lisaks lojaalsusprogrammi soodustuste andmiseks ka teistel eesmärkidel nagu arvete koostamine ja raamatupidamine.
4.2. Autentimisvahendid
Rahva Raamat töötleb käesoleva dokumendi alusel ainult nende ostudega seotud tehinguandmeid, mis on registreeritud lojaalsusprogrammi kontoga. Võimalikud autentimisvahendid on järgmised:
- Eesti Vabariigi ID-kaart, sobib ka muu isikut tõendav dokument, mis on pildi ja isikukoodiga
- Kliendi poolt registreeritud ja kinnitatud e-posti aadress sisenemiseks kliendikontole e-poes ja äpis
4.3. Küpsised
Rahva Raamat AS-i veebipood kasutab kasutajakogemuse parandamiseks küpsiseid ja sarnaseid tehnoloogiaid, näiteks Teid tuntakse ära veebilehele tagasipöördumisel ja kuvatakse Teile olulist sisu.
Küpsistest saab loobuda igal ajal, kui klient muudab enda seadmes veebilehitseja seadistusi või kustutab salvestatud küpsised.
5. Lojaalsusprogrammi eelised
Lojaalsusprogrammi eelised ja soodustused on järgmised:
- Sünnipäevasoodustus
- Erikampaaniad
- Elektroonilised vautšerid (lojaalsusprogrammi kinkekaart)
5.1. Punktid
Rahva Raamatu lojaalsusprogrammi liige kogub iga ostuga endale punkte. Punktide kogumiseks tuleb liikmel kõik ostud registreerida ID-kaardiga või sisse logida Rahva Raamatu veebipoes või äpis. 1 € kulutamisel teenib klient 1 punkti. Eripakkumiste raames on võimalik punkte teenida erikonversiooniga. Sellisel juhul on pakkumise tingimustes konversioonimäär välja toodud. Iga 50 punkti täitumisel saab klient endale Rahva Raamatu 5 € kinkekaart-vautšeri. Kauplustes tehtud ostude eest kantakse punktid kontole järgmisel tööpäeval. E-poes tehtud ostude eest kantakse punktid kontole, kui kaup on komplekteeritud ja välja saadetud. E-poest tehtud ostude tagastamisel vähendatakse vastavalt tagastatud ostudele ka punkte. Punktide saldot on võimalik jälgida logides sisse Rahva Raamatu veebipoodi või küsida kaupluses teenindajalt. Punktide saldot on samuti võimalik näha ostutšekilt.
Punkte ei kogune Rahva Raamatu audio- ega e-raamatu püsitellimuste, restoranis Literaat või kohvikutes Literaat Café sooritatud ostude eest. Samuti ei kogune punkte Rahva Raamatu kinkekaardi otsmise eest.
5.2. Sünnipäevasoodustus
Kõik Rahva Raamatu lojaalsusprogrammiga liitunud kliendid saavad 10% allahindlust kolm päeva enne ja kolm päeva pärast oma sünnipäeva (v.a kampaaniatooted, e-raamatud, tehnika, kohaletoimetamistasu ja kinkekaardid). Kassas kehtib sünnipäevasoodustus automaatselt. Veebipoes sünnipäevasoodustuse saamiseks saadetakse sooduskood kliendi registreeritud e-posti aadressile. Veebipoes kehtiva sünnipäeva sooduskoodi saamiseks peab klient nõustuma uudiskirjade saamisega. Nõusoleku saab anda poe kassas või e-poes kasutajakontot registreerides vajutades nupule „Soovin uudiskirja“. Samuti võib soovi edastada aadressile epood@rahvaraamat.ee või helistada 640 6441. Soodustused võivad muutuda.
5.3. Erikampaania
Erikampaania on piiratud pakkumine Rahva Raamatu lojaalsusprogrammi klientidele. Selleks võib olla allahindlus, kingitus, lisatoode või muu pakkumine.
5.4. Elektrooniline vautšer-kinkekaart
Elektrooniline vautšer on elektrooniline kinkekaart, mis annab lojaalsusprogrammi liikmele õiguse saada Rahva Raamatu kauplustes, veebipoes ja äpis määratud väärtuses allahindlust. Elektroonilist vautšerit saab kasutada üks kord. Kõikidel vautšeritel on aegumiskuupäev. Elektrooniline vautšer saadetakse kliendi e-posti aadressile ning kehtib kuni sellel määratud kuupäevani (k.a). Elektroonilise vautšeriga saab tasuda ostude eest, mille summa on vähemalt 15 €. Kui ostusumma on vastav, siis on võimalik ühe ostuga kasutada mitut vautšerit. Kahe vautšeri kasutamiseks peab ostukorvis olema vähemalt 30 € eest tooteid jne.
Elektroonilist vautšerit ei saa kasutada uute kinkekaartide ostmisel.
5.5. Kaebused
Rahva Raamat AS võib paluda kaebuse lahendamiseks kliendilt ostu tõendava dokumendi esitamist, kui asjaomaseid andmeid ei ole muul viisil võimalik leida.
5.6. Vääramatu jõud
Kui seoses Rahva Raamat AS-i lojaalsusprogrammiga peaks tekkima erakorraline olukord, mis ei allu Rahva Raamat AS-i kontrollile ja mis muudab Rahva Raamatul väga raskeks või võimatuks käesolevast lepingust tulenevate Rahva Raamat AS-i kohustuste täitmise klientide ees, peatuvad Rahva Raamat AS-i kohustused selle olukorra kestmise ajaks. Pärast vääramatu jõu olukorra lahenemist teeb Rahva Raamat AS kõik mõistlikud jõupingutused, et taastada või tagada kõik õigused, mis oleksid olnud tagatud, kui seda olukorda ei oleks esinenud.
6. Kommunikatsioon
Rahva Raamatu lojaalsusprogrammis kasutatakse nelja suhtlusvormi:
- Veebipoe ja äpi konto avamise kinnituseks on e-kiri ja/või tekstisõnum (SMS). Vajadusel saadetakse meeldetuletusi.
- Üldine kommunikatsioon, mis puudutab lojaalsusprogrammi tingimusi või nende täitmist
- Kampaaniateavitused (juhul kui klient on uudiskirjade nõusoleku andnud)
- Teavitused elektroonilise kinkekaart-vautšeri osas, sh teated aegumisest
- Personaalsed teavitused ja lisapakkumised vastavalt ostukäitumisele (juhul kui klient on uudiskirjade nõusoleku andnud)
- Sündmuste või eriolukordade puhul saadetavad teavitused. (juhul kui klient on uudiskirjade nõusoleku andnud)
Aeg-ajalt võib Rahva Raamat edastada teateid väliste sotsiaalmeediakanalite, nagu Facebook ja Instagram, kaudu. Nende teenuste kasutamine ei ole reguleeritud Rahva Raamatu lojaalsusprogrammi reeglitega, vaid vastava sotsiaalmeediakanali tingimustega.
Kliendi eelistuste ja asukoha alusel kasutab Rahva Raamat registreeritud klientidega suhtlemiseks e-kirja, SMS-i, äppi või telefoninumbrit.
Rahva Raamatu kliendil on õigus keelduda uudiskirjade saamisest, välja arvatud lojaalsusprogrammi raames saadetavad kinkekaardid-vautšerid, sooduskoodid ja ametlikud teadaanded.
7. Isikuandmete töötlemine
Isikuandmete kogumise, säilitamise ja töötlemise põhimõtted on kirjeldatud Rahva Raamat AS privaatsustingimustes, mille leiab aadressilt https://rahvaraamat.ee/t/privacy/et.
7.1. Andmete kogumine liikmeks registreerimisel
Lojaalsusprogrammi liikmeks registreerimisel on kohustuslikud kliendiandmed järgmised:
- Eesnimi
- Perekonnanimi
- E-posti aadress
- Isikukood
- Privaatsustingimustega nõustumine
8. Tingimuste muutmine
Rahva Raamat võib käesolevaid reegleid muuta omal äranägemisel, teatades sellest ette 30 päeva. Vastav teade saadetakse kliendi e-posti aadressile ja/või see postitatakse Rahva Raamatu veebilehele. Uuendatud tingimused on alati saadaval Rahva Raamatu veebilehel. Uute tingimustega mitte nõustumisel peab klient sellest teavitama Rahva Raamatut 30 päeva jooksul. Sellisel juhul lõpeb kliendi lojaalsusprogrammi liikmelisus uute tingimuste kehtima hakkamise päeval.
9. Lõpetamine
Kui klient ei täida käesolevaid reegleid või muul viisil püüab tahtlikult mõne teise isiku lojaalsuskontot väärkasutada, on Rahva Raamatul õigus kliendi lojaalsuskonto koheselt sulgeda. Rahva Raamat jätab endale õiguse lõpetada kliendi lojaalsusprogrammi liikmelisus, kui klient petab Rahva Raamat AS-i või selle töötajaid või käitub nende suhtes ähvardavalt või ebaseaduslikult.
Rahva Raamat jätab endale õiguse lõpetada Rahva Raamatu lojaalsusprogramm, teatades sellest ette 30 päeva. Sellise lõpetamise korral jäävad kõik õigused, sooduskupongid jms kehtima kuni nende aegumiskuupäevani, kuid mitte kauem kui 90 päeva.
10. Loobumine
Kliendil on igal ajal õigus loobuda lojaalsusprogrammi liikmelisusest. Selleks tuleb saata e-kiri aadressile epood@rahvaraamat.ee või helistada 640 6441. Loobumise korral ei kehti enam ükski soodustus, allahindlus või sooduskupong. Klient ei saa enam sisse logida Rahva Raamatu veebilehel olevale kontole ning kõik kliendi kontol olevad kliendisoodustused lõpetavad kehtivuse ja Rahva Raamat lõpetab kliendiga lojaalsusprogrammi puudutava suhtluse (välja arvatud konto sulgemise teade või muu seadusega lubatud teabevahetus).
11. Vaidluste lahendamine
Vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Juhul kui pooled ei jõua läbirääkimiste käigus kokkuleppele, lahendatakse vaidlus Harju Maakohtus.
Ettevõtte privaatsustingimustega saad tutvuda siin.