Rahva Raamat logo
Kategorijas
triangle icon
Rahva Raamat logo
Kategorijas
0
0
Grāmatas
triangle icon
0
0
triangle icon
0
0
E-grāmatas
triangle icon
0
0
Spēles
triangle icon
0
0
Skola un birojs
triangle icon
0
0
Dāvanas
triangle icon
0
0
triangle icon
0
0
Tehnika
triangle icon
0
0
Atlaides
triangle icon
delivery icon

Piegāde ir bezmaksas!

home icon

Teenindusprotsesside juhtimine ja teenusedisain

Teenindusprotsesside juhtimine ja teenusedisain
gallery icon
Galerija

Teenindusprotsesside juhtimine ja teenusedisain

„Teenindusprotsesside juhtimine ja teenusedisain“ annab süsteemse ülevaate teenindusühiskonna ja teenusmajanduse arengust, külalislahkuse olulisusest teenindusvaldkonnas, teenindusmõttelaadi eripärast ja teenindusprotsesside juhtimisest. Teoses mõtestatakse teenust kui terviklikku kogemust: klientide ootusi ja vajadusi ning nende rolli, teenindamise tähendust ning teenindajate vajadusi ja vastutust. Samuti pööratakse tähelepanu suhtlusele, tegutsemisele keerulistes olukordades ning kliendikäitumise mõjuteguritele. Viimastes peatükkides käsitletakse teeninduskvaliteeti, kliendikesksete teenindusprotsesside juhtimist ja disaini ning teenuste turundust.

Tegu on esimese eestikeelse kõrgkooliõpikuga, mis annab keerukast ja mitmetahulisest teenuste valdkonnast tervikpildi. Teenindusprotsessidest ja nende arendusvõimalustest arusaamist toetavad kordamis- ja aruteluküsimused ning ülesanded. Õpiku lõpust leiab mahuka kasutatud kirjanduse nimekirja ning teenindusvaldkonnaga seotud eesti- ja ingliskeelsete terminite loetelu.

Õpikut sobib kasutada mitmete erialade bakalaureuse- ja magistriõppes, aga ka täiendõppes. See on mõeldud valdkonna organisatsioonide juhtidele ja tootmisettevõtete teenindustegevuse korraldajatele ning kõigile, kes soovivad end teenindusega seotud teemadel täiendada.

[object Object] icon

Sīkāka informācija

Pieejamība veikalos

27,50 €

delivery icon