Shipping is free
New York Timesi menuk nr 1.
Ray Dalio on üks maailma edukamaid investoreid ja ettevõtjaid ning selles raamatus jagab ta oma põhimõtteid, mille ta on 40 aasta jooksul välja kujundanud, paika timminud ja läbi proovinud. Neile põhimõtetele tuginedes on ta saavutanud nii elus kui ka töös suurepäraseid tulemusi ning keegi ei keela neid ka teistel oma eesmärkide saavutamiseks rakendada.
1975. aastal asutas Ray Dalio investeerimisfirma Bridgewater Associates, mis esialgu tegutses tema New Yorgi kahetoalises korteris. 40 aastat hiljem on Bridgewater teeninud oma klientidele rohkem raha kui mis tahes muu riskifond kogu ajaloos ning kasvanud ajakirja Fortune andmetel üheks USA viiest kõige tähtsamast eraettevõttest. Ajakiri Time on nimetanud Dalio maailma 100 kõige mõjukama inimese hulka. Oma teel on Dalio avastanud käputäie ainulaadseid põhimõtteid, mis on teinud Bridgewateri kultuuri nii erakordselt tõhusaks. Ta ise nimetab seda ideede meritokraatiaks, mille eesmärk on saavutada äärmise läbipaistvuse kaudu mõtestatud töö ja suhted. Ray Dalio usub, et just need põhimõtted ja ei miski muu on tema edu põhjus.
Oma raamatus jagab Dalio seda, mida ta on oma tähelepanuväärse karjääri kestel õppinud. Ta väidab, et nii elu, juhtimist, majandust kui ka investeerimist saab süstematiseerida kindlateks reegliteks ja käsitleda nagu masinaid. Raamatus leidub sadu praktilisi õppetunde, mis on koondatud radikaalse tõe ja radikaalse läbipaistvuse nurgakivide ümber. Dalio toob välja nii inimeste kui ka organisatsioonide jaoks kõige tõhusamad viisid, kuidas võtta vastu otsuseid, ületada katsumusi ja ehitada üles tugevaid meeskondi. Ta kirjeldab ka uuenduslikke vahendeid, mida tema ettevõttes kasutatakse, et ideede meritokraatiat ellu rakendada.
Ray Daliot on nimetatud investeerimise Steve Jobsiks ja finantsmaailma filosoofiakuningaks ning see raamat pakub haruldase võimaluse saada temalt läbiproovitud nõu.
€41.50