Rahva Raamat logo
Categories
triangle icon
Rahva Raamat logo
Categories
Books
triangle icon
E-books
triangle icon
Used books
triangle icon
Gifts
triangle icon
Games & Toys
triangle icon
Home
triangle icon
Beauty & Fashion
triangle icon
Music & Movies
triangle icon
Stationery
triangle icon
Electronics
triangle icon
delivery icon

Shipping is free

home icon

MAGNETMÄNG POOMINE

MAGNETMÄNG POOMINE
gallery icon
Gallery

MAGNETMÄNG POOMINE

Kes päästab sebra hirmsast saatusest?

Mänguõpetus:
Üks mängija mõtleb välja sõna või lühikese lause (kuni 3 sõna) ja paigutab mängulauale lahendust ootava sõna tähtede arvu võrra tühje magneteid. Lause puhul tuleb sõnu üksteisest eraldada laia vahega või panna sõnad eraldi ridadele. Seejärel hakkavad teised mängijad kordamööda tähti pakkuma. Kui pakutud täht sõnas esineb, tuleb tühi magnet asendada vastava tähemagnetiga. Kui tähte pole, tuleb lauale asetada üks sebratükk. Mängijad jätkavad tähtede pakkumist seni, kuni nad arvavad sõna või lause ära, või kui kõik sebra osad ripuvad võllas. See, kes jõuab sõna ära arvata enne viimase sebratüki asetamist ongi võitja!
Kui mängite mitmekesi, saab mängija iga eduka pakkumise järel tähte uuesti pakkuda. Lisaks on timukal soovitatav sõna valides öelda selle teema. Näiteks: film, autod jne.

Mängu osad: 126 tähe- ja tühja magnetit, 11 sebramagnetit ja mängulaud


Mängijate arv: 2 või rohkem (üks mängija on sõna väljamõtleja, teised mängijad sõna äraarvajad.
Soovituslik vanus: 6-99

HOIATUS! Mäng sisaldab väikseid osasid, mis võivad põhjustada lämbumist. Magneti allaneelamise korral tuleb koheselt minna arsti juurde.

[object Object] icon

Details

Stock availability

€9.99

delivery icon