Rahva Raamat logo
Kategooriad
triangle icon
Rahva Raamat logo
Kategooriad
Raamatud
triangle icon
Audioraamatud
triangle icon
E-raamatud
triangle icon
Mängud ja mänguasjad
triangle icon
Kooli- ja kontoritarbed
triangle icon
Kingitused
triangle icon
Muusika ja filmid
triangle icon
Tehnika
triangle icon
Allahindlused
triangle icon
delivery icon

Kohaletoimetamine on tasuta!

home icon

Lauamäng Harry Potter: A Day At Hogwarts

Lauamäng Harry Potter: A Day At Hogwarts
gallery icon
Galerii

Lauamäng Harry Potter: A Day At Hogwarts

2-4 mängijat. Kestvus 30-45 minutit. Vanus: 6+ eluaastat.

Komplektis: mängulaud, 4x4 nuppu, 12 tunniplaani kaarti ja spinner.

Eesmärk: käia kõige kiiremini neli tunniplaanis olevat klassi läbi.

Alustamine: iga mängija valib omale ühte värvi nupud. Need tuleb asetada mängulaua keskel olevale vapile, nuppude värvi ruudu sisse ehk koju. Tunniplaani kaardid tuleb segada ning iga mängija saab ühe kaardi.

Mängu käik: noorim mängija alustab. Peale teda liigub mängukord edasi tema vasakul käel istuvale mängijale.

Mängija liigub mängukorra ajal nii palju samme oma tunniplaani kaardil märgitud klassiruumi suunas kui palju spinneril keerutades ette tuli. Tunnid tuleb läbida kaardil märgitud järjekorras. Liikuda tohib vaid sirges joones üles-alla/vasakule-paremale. Kui mängija on jõudnud klassi, siis ta ei tohi sealt enne lahkuda kui on oma järgmise mängukorra ajal spinneri noole rohelisse alasse keerutanud. "LUNCH" tähendab lõunapausi, seega peale kahes tunnis käimist peavad õpilased oma kodualasse tagasi sammuma. Sealt suundutakse pärast järgmistesse kahte klassi.

Mängija, kes esimesena kõik 4 tunniplaanis olevat klassi läbib, on võitja.

Lisareeglid:

1. Mängijad võivad liikuda mistahes suunas (välja arvatud dagonaalselt), kuid ei tohi keset sammumist tagasi keerata.

2. Kui mängija maandub ruudul, kus on teine mängija ees, siis too peab oma nupu tagasi koju viima. Leppige eelnevalt kokku, kas koju peab spinneri abil tagasi sammuma või võib nupu otse sinna tõsta.

3. Kui mängija maandub punasel ruudul, siis ta peab sellel oleva ülesande lahendama.

4. Klassiruumis võib korraga olla ainult 1 "õpilane". Teised peavad ootama kuni ta on saanud spinnerinoole rohelisele ning võib lahkuda.


[object Object] icon

Detailid

info icon

Hoiatus! Ei sobi alla 3. aasta vanustele lastele. Sisaldab pisidetaile - lämbumisoht. Soovituslik alates 6+ eluaastast.

Saadavus kauplustes

24,99 €

delivery icon