Rahva Raamat logo
Categories
triangle icon
Rahva Raamat logo
Categories
Books
triangle icon
Audiobooks
triangle icon
E-books
triangle icon
Games
triangle icon
Stationery
triangle icon
Gifts
triangle icon
Music & Movies
triangle icon
Electronics
triangle icon
Special offers!
triangle icon
delivery icon

Shipping is free

home icon

KORRATAVUS. VASTUPIDAVAD ETTEVÕTTED PIDEVALT MUUTUVAS MAAILMAS

KORRATAVUS. VASTUPIDAVAD ETTEVÕTTED PIDEVALT MUUTUVAS MAAILMAS
gallery icon
Gallery

KORRATAVUS. VASTUPIDAVAD ETTEVÕTTED PIDEVALT MUUTUVAS MAAILMAS

Author

Chris Zook

,

James Allen

Raamatus „Korratavus“ hoiatavad konsultatsioonifirma Bain & Company partnerid Chris Zook ja James Allen, et keerukus on kasumliku kasvu hiiliv surm. Edukad ettevõtted jäävad püsima tänu sellele, et hoiavad ettevõttes kesksel kohal lihtsust. Nad ei hüppa ühe strateegia juurest teise juurde, pidevalt midagi muutes. Selle asemel arendavad nad „korratavt ärimudelit“, mis võimaldab järjepidevat arengut ning pakub ettevõtjatele võimaluse kiirelt kohaneda, takerdumata samal ajal keerukusse. 

Olles uurinud mitme aasta jooksul enam kui kahtsadat ettevõtet, osutavad Zook ja Allen, kuidas mõned kogu maailmas tuntud ettevõtted ühendavad ettevõtte eristuvas mudelis kiiruse, kohanemisvõime ja lihtsuse, mis on neid viinud pikaks ajaks oma valdkonna tippu. Sellised ettevõtted on näiteks Apple, IKEA, NIKE, Tetra Pak jt. 

Tegevjuhid, partnerid, juhid ja investorid peaksid kõik seda raamatut lugema. See on uus teejuht ettevõtetele selle kohta, kuidas jõuda tippu ning sinna ka jääda. 

*** 

Laboritingimustes tähendab korratavus sama metoodikaga, sama materjaliga, samades tingimustes ja sama varustust kasutades saadud tulemuste kokkulangevust. Eesti Telekomi juhtimisraamatute sarja kaheksandas raamatus „Korratavus“ püüavad autorid tabada korratavust ärimaailmas: mustreid, mille kordamine tagaks ettevõtetele edu ja vastupidamise pidevalt muutuval turul. 

Võib etteruttavalt öelda, et universaalset edumudelit siin välja ei pakuta. Küll aga õpetab see raamat analüüsima edukuse taga olevaid tegureid ning panema tähele mõjutajaid, mille pisimgi kõikumine võib tähendada suuremat muutust tulemuses. Raamatus tuuakse taas kord fookusesse lihtsad tõed, mida ometi tasub enda jaoks alati üle korrata: selge tuum, eristuvus, lihtsus. 

Aga kasutagem Chris Zooki ja James Alleni enda sõnu: „Jätkusuutlik edukus ei seisne niivõrd turu valikus, kui ettevõtte ülesehituse peamises aluses (tunduvalt kontrollitavam muutuja) ja selles , kuidas rakendatakse suutlikkust pidevalt täiustuda ja kohaneda – surudes õppimist ja konkurentsieelist aina sügavamale ettevõtte äritegevuse olemusse.“ Lihtne, kas pole?

Valdo Kalm, Eesti Telekomi juhatuse esimees

close icon

Permanently out of stock