Rahva Raamat logo
Rahva Raamat logo
Books
triangle icon
E-books
triangle icon
Used books
triangle icon
Gifts
triangle icon
Games & Toys
triangle icon
Home
triangle icon
Beauty & Fashion
triangle icon
Music & Movies
triangle icon
Stationery
triangle icon
Electronics
triangle icon
delivery icon

Shipping is free

home icon

RIDLEY'S GAMES: KAARDIMÄNG MARVEL, HULK SMASH

RIDLEY'S GAMES: KAARDIMÄNG MARVEL, HULK SMASH
gallery icon
Gallery

RIDLEY'S GAMES: KAARDIMÄNG MARVEL, HULK SMASH

Mängu eesmärk on “purustada” kõik Pahalased lahinguväljal, võites nii enim kaarte.

Mängu üles seadmine

  • Aseta Hulk Smash kaart laua keskele. Sega ülejäänud kaardid ning jaga need, pilt allpool, mängijate vahel võrdselt. Noorim mängija alustab, mängujärg liigub päripäeva.
  • Kahe mängija puhul: Peale Hulk Smash kaardi lauale asetamist eemalda iga 6 Pahalase kaardi seast 1 ja aseta need mängulaua serva, pilt pealpool, “Pahalaste kuhja”. Sega ja jaga kaardid võrdselt, pilt allpool.
  • Mängu alustamine

    Esimene mängija võtab oma pimekuhjast pealmise kaardi ning asetab selle, pilt pealpool, mängulauale. Soovitatav on kaarte keerata kiiruga ning pilt endast eemale. Nii ei teki kellelgi teiste ees eelist Sama teevad ka teised mängijad. Nii tekib ümber Hulk Smash kaardi “lahinguväli”.

    Mängijad jätkavad kaartide sedasi lauale asetamist kuni lauale on sattunud 2 ühesugust Pahalase kaarti või 3 erinevat Pahalast. Siis om aeg Hulk Smashiks – mängijad löövad rusikaga “lahinguvälja” keskele Hulk Smash kaardi peale. Esimene, kes seda teha jõuab, saab kõik “lahinguväljale” asetatud kaardid endale. Need võib tõsta oma “Võitude kuhja”. Võitja alustab järgmist mänguringi.

    NB! Avengers kaart laual - Kui Avengers kaart on sattunud “lahinguväljale” siis Hulk Smashi teha ei saa. Mängijad peavad kaarte edasi laduma kuni Avengers kaart on uue kaardiga kaetud.

    Kahe mängija puhul: Smash toimub vaid siis kui lauale satub 2 ühesugust Pahalast. Sinna juurde tuleb arvestada ka “Pahalaste kuhja” tõstetud kaart mängulaua servas. Esimene, kes Hulk Smash kaardile oma rusika lööb, saab mõlema mängija nähtavad kaardid omale. “Pahalaste kuhja” pealmine kaart tõsta selle kuhja alla, et avalduks järgmine Pahalane.

    Viga

    Kui keegi mängijatest eksikombel valel ajal Hulk Smashi teeb, siis kaotab ta karistuseks 5 oma kogunenud “Võitude kuhja” kaartidest. “Lahinguväljal” olnud kaardid jäetakse samaks ning mäng jätkub järgnevast mängijast. Kaks mängijat: vastane saab endale vaid “lahinguväljal” olnud kaardid.

    Tegevuskaardid

    Kui “lahinguväljale” satub mõni Tegevuskaartidest, siis peavad kõik mängijad vastavalt sellel kujutatud ülesandele tegutsema.

    Ülesanded:

    Gamma Ray – kõik mängijad peavad Hulk Smashi tegema hoolimata “lahinguväljal” olevatest kaartidest. Kaks mängijat: Toimub tavapärane Hulk Smash, Avengers kaart takistab.

    Thunder Clap – muudab mängujärje suunda. Mäng käib vastupäeva seni kuni toimub Hulk Smash või ilmub järgev Thunder Clap kaart. Kaks mängiat: mäng jätkub tavapäraselt.

    Leap – järgmise mängija kord jääb vahele. Kaks mängijat: Leap kaardi käinud mängija saab ka järgmise kaardi kohe käia.

    You’ve been hit! – kõik mängijad peavad oma pimekuhja endast järgmisele mängijale andma. Kaks mängijat: mängiad vahetavad oma pimepakid.

    Mängu lõpp

    Mäng jätkub kuni ühel mängijal saab pimekuhi otsa. Kõikide tesite mängijate pimakuhja kaardid lükatakse kõrvale ning võitja on see, kellel on kõige rohkem kaarte “Võitude kuhjas”.

    Viigi puhul võivad need kaks mängijat uue mänguringi teha, et selgitada välja tugevam purustaja.


    Soovituslik vanus: 6+

    Mängijate arv: 2-8

    Mängu kestvus: u.15min

    [object Object] icon

    Details

    basket icon

    Permanently out of stock