Rahva Raamat logo
Categories
triangle icon
Rahva Raamat logo
Categories
Books
triangle icon
Audiobooks
triangle icon
E-books
triangle icon
Games
triangle icon
Stationery
triangle icon
Gifts
triangle icon
Music & Movies
triangle icon
Electronics
triangle icon
Special offers!
triangle icon
delivery icon

Shipping is free

Lauamäng katkine telefon
gallery icon
Gallery

Lauamäng katkine telefon

Katkine telefon on põnev ja lõbus mäng, mis on mõeldud täiskasvanutele ja üle 8-aastastele lastele. Mängu saavad mängida 3 kuni 6 mängijat. Mäng arendab mõtlemist ja loovust. Sa ei pea olema kunstnik ega omama erilisi oskusi, sa pead lihtsalt olema valmis suureks lõbuks. Kõik on väga lihtne: joonistad oma märkmikusse kaardile kirjutatud "salasõna" ja edastad selle vasakpoolsele naabrile, tema kirjutab pildist oma versiooni ja annab selle uuesti endast vasakul olevale mängijale. Järgmine mängija teeb viimase käigu ja annab märkmiku uuesti vasakule. Ja nii edasi, kuni märkmik naaseb omaniku kätte.

Komplekt sisaldab 56 kaarti (üle 672 sõna ja fraasi äraarvamiseks), 6 märkmikku (joonistamiseks ja arvamiseks), 6 pliiatsit (kummidega), ruletti ja osutit (sõnade/fraaside arvu näitamiseks), kaardihoidjat (kaartide paigutamiseks) .

Mänguks valmistumine. Osutiga rulett asetatakse kõigile mängijatele ligipääsetavasse kohta, selle kõrval asuvad kaardihoidjas olevad kaardid. Mängijad otsustavad koos, kumb kaartide külg on mängus – "ülemine külg" või "alumine külg", ei oma tähtsust, kumma poole te valite. Igale mängijale antakse märkmik, kustutuskummiga pliiats ja kaart. Iga mängija peab meeles pidama oma märkmiku värvi.

Lõbu algab!

Mängu algus. Keera osuti ruletirattal, see osutab sektorile, kus on sinu kaardil oleva sõna number, mille pead esimese "salasõnana" märkmikusse üles kirjutama. Oluline on mitte öelda ega näidata "salasõna" teistele mängijatele. Kui kõik mängijad on oma "salasõnad" esimesele lehele üles kirjutanud, antakse märkmik vasakpoolsele naabrile.

1. Valmistu joonistama

• Kui mängijate arv on paaris (4 või 6): Pärast "salasõna" kirjutamist ava märkmiku teine leht ja joonista oma sõna. Seejärel mine järgmisele lehele ja anna märkmik endast vasakul olevale mängijale. Seejärel liigu järgmise punkti juurde;

• Kui mängijate arv on paaritu (3 või 5): Pärast "salasõna" kirjutamist mine järgmisele lehele ja anna märkmik endast vasakul olevale mängijale. Ta peab kiiresti vaatama "salasõna" ja valmistuma esimesele tühjale lehele joonistama. Seejärel liigu järgmise punkti juurde.

Miks see oluline on? Ringi lõpus peaks viimasel lehel olema oletus, mitte joonis.

2. Aeg joonistada!

Kas teil kõigil on tühjad lehed avatud ja olete valmis joonistama? Joonista eelmiselt lehelt "salasõna". Ära näita kellelegi, mida oled joonistanud, ava märkmik järgmisel “Arva ära” lehel ja anna see vasakul olevale mängijale.

3. Kirjuta sõna, mis sinu arvates sobib pildiga.

„Arvamise“ leht on nüüd avatud, et kiiresti avada eelmine leht ja vaadata pilti, seejärel naasta „Arvamise“ lehele ja kirjutada sõna, mis sinu arvates pildile vastab. Kas oled valmis? Ava märkmikus järgmine tühi leht ja anna see vasakul asuvale mängijale.

4. Joonista uuesti ja arva

Kõik mängijad hakkavad joonistama ja annavad oma märkmikud vasakul olevale mängijale, kes paneb oma oletuse kirja. Mäng jätkub seni, kuni kõik märkmikud on omanikele tagastatud.

5. Katkine telefon

Kõigil on nüüd aeg oma märkmikke näidata. Iga mängija lehitseb oma märkmiku lehti, näidates ja lugedes teiste mängijate "loovtöid" (kõik joonistused ja oletused).

Märkused:

• Joonistel ei ole lubatud kasutada tähti ega numbreid. Tühje lehti ei tohi olla. Kirjuta mistahes oletusi, joonista pilte, isegi kui need tunduvad ebaloogilised, kuid ära anna tühje lehti.

• Kui oled joonistamise või arvamise lõpetanud, keera märkmik järgmisele lehele ja anna edasi. Märkmikud antakse üle samal ajal, kui kõik mängijad on lõpetanud.

Kas oli see lõbus? Niisiis, oled juba võitja!

Kui soovid siiski punkte lugeda, tee seda järgmiselt.

Ole valmis mängima 3 vooru. Pärast 3. vooru valib iga mängija oma vihikust endale meelepärase joonise ja annab selle joonistanud mängijale 1 punkti. Seejärel valib ta oma eelistatud arvamise ja annab 1 punkti mängijale, kellele see kuulub. Kui viimane arvamine vastab esimesele "salasõnale", saab ka vastav märkmiku omanik 1 punkti. Mugavuse huvides saab iga mängija oma nime üles kirjutada lehele, millele ta joonistas või arvas.

Mõned ideed veelgi lõbusamaks mänguks:

• Igas järgnevas voorus vaheta koht või muuda märkmike liikumise suund;

• Saad ise luua uusi kaarte uute sõnadega;

Stock availability

€16.99

delivery icon